
Kunde-/Medlemshåndtering
I Panther Admin kan alle medlemsrelaterede arbejdsopgaver, udføres med få klik. Hvert skærmbillede kan begrænses med restriktioner, der modsvarer brugerens rettigheder og arbejdsområde.
Panther Admin til Kabelnet og boligforeninger er en variant af Panther Admin der egner sig specielt godt til foreninger i Danmark, der helt eller delvist driver eller har ønske om at drive eget netværk. Løsningen giver en masse fordele, idet den kan systematisere og automatisere en lang række arbejdsopgaver og tilbyder den fleksibilitet der skal til for at dække foreningers individuelle ønsker og behov.
Panther Admin kan meget, og man betaler kun for den funktionalitet der er brugfor, og for det antal kunder man har behov for at servicere. På den måe er Panther Admin tilgængelig for både store og små foreninger og virksomheder. Denne opdelingen af funktionalitet kalder vi moduler og moduler vælges ud fra nedenstånde liste.
Herudover er der mulighed for integration til forskellige økonomisystemer
Panther Admin platformen er under konstant udbygning, og vi prøver så vidt muligt at kunne håndtere alle branchens behov. Da ikke alle ISP'er og Kabel TV udbydere har samme behov, har vi udviklet Panther Admin sådan at alle i udgangspunktet får adgang til en basis platform. Basisplatformen indeholder de helt basale nødvendigheder, og hertil vælges nødvendige komponenter.
Vi har beskrevet systemets forskellige komponenter og indholdet i listen herunder:
Det er også muligt selv at programmere tilføjelser til Panther Admin, hvis man har ressourcer og lyst til det. Der er flere af vores kunder der benytter sig af det, og blandt andet Skagen Antennelaug tilbyder gerne andre antenneforeninger at gøre brug af deres add-ons. Add-ons kan være alt, men eksempler påadd-ons er integration til e-mail servers, integration til automatisk opsætning af webhoteller, eller integration til system der fremstiller individuelle docsis filer.
Alle der er interesseret I at udvikle add-ons kan søge om at blive partnere med os.
Panther Admin er meget stærkt på processer. Der er en række processer indbygget i Panther Admin, og disse kan man selv ændre, kopiere, slette etc. og man kan også selv oprette helt nye helt fra bunden. En række af vores kunder har oprettet nogle processer der er så smarte at andre kan have stor interesse i disse. Processer kan forhandles mellem vores kunder, sådan at en kunde der gerne vil have en proces der er oprettet af en anden, kan få eller købe denne og installere den på sit eget system.
Hos Panther Applications håndterer vi rigtigt mange individuelle behov, og det betyder at vores kunder kan køre deres forretning og produkt-mix helt individuelt. Hvis en kunde ønsker at kunne noget som Panther Admin ikke i sin basis-installation og tilvalgte komponenter understøtter, så håndteres dette ved at vi udvider systemet med de ønskede features, mod betaling.
Alle der er interesseret I at udvikle processer kan søge om at blive partnere med os.
I Panther Admin kan alle medlemsrelaterede arbejdsopgaver, udføres med få klik. Hvert skærmbillede kan begrænses med restriktioner, der modsvarer brugerens rettigheder og arbejdsområde.
I Panther Admin oprettes alle produkter og abonnementer i skabeloner. Når priser og andet skal ændres, er arbejdet derfor begrænset til skabelonen ændinger. Produkter kan begrænses til forskellige kunder-/medlemsgrupper.
Panther Admin er stærk til DOCSIS provisionering. Daglige rutiner med modems kan udføres med få kliks. CMTS og modems overvåges automatisk med historisk visning af telemetrisk data, så fejl i anlæg bliver tydelige.
Panther Admin er stærk til GPON provisionering. Daglige rutiner med ONTer kan udføres med få kliks. Alle relevante informationer fra ONTer er tilgængelige for support.
Panther Admin er stærk til Ethernet provisionering. Daglige rutiner med provisionering i switch udstyr, kan udføres med få kliks. Alle relevante informationer fra switchporte er tilgængelige for support.
Panther Admin er stærk til Wi-Fi PTMP provisionering. Daglige rutiner med provisionering af base og station, kan udføres med få kliks. Alle relevante informationer fra base og station er tilgængelige for support.
Panther Admins selvbetjening giver medlemmer mulighed for at klare de fleste rutiner selv og efter behov. Processer kan sættes op så opgaver med provisionering og afregning udføres med det samme, eller efter godkendelse.
Panther Admin giver mulighed for at afregne debitorer med alle kendte betalingsmetoder, helt eller delvist automatiseret. Der udstøttes rykkerprocedure med opgavestyring ved fx afmontering af filter, samt automatik ved registreret betaling.
Panther Admin integrerer til de fleste større økonomisystemer, men indeholder et simpelt finansbogholderi. Finansbogholderisystemet indholder mulighed for indlæsning af bilag, saldobalance, momsindberetning mm.
De fleste arbejdsopgaver i Panther Admin kan automatiseres. Det betyder høj effektivitet i det daglige arbejde, systematik og orden, samt at mange kan deltage på alle opgaver.