Platformen

 

Panther Admin til Antenneforeninger er en variant af Panther Admin der egner sig specielt godt til antenneforeninger i Danmark, der helt eller delvist driver eller har ønske om at drifte egen forretning. Løsningen giver en masse fordele, idet den kan systematisere og automatisere en lang række arbejdsopgaver  og tilbyder den fleksibilitet der skal til for at dække foreningers individuelle ønsker og behov.

 

  • Basisplatformen E01 (obligatorisk)
  • Afregning og økonomi E02
    • Telefoniafregning (TAP3 TDC/TELENOR, CDR) E02.1
    • IP forbrugsafregning (Netflow) E02.2
    • Finansbogholderi og moms E02.3
    • Debitor bogholderi E02.4
  • Webbaseret selvbetjening E03
    • Gullestrup e-mail integration E03.1
    • Tilmelding for nye medlemmer E03.2 
    • TV2 Play E03.3
    • NemID, CPR integration E03.4
    • Playmaker, E03.5
    • Nordija+Conax, E03.6
    • Chili Security, E03.7
  • Betalingssystem integration E04
    • Nets betalingsservice E04.1
    • Betalingskort/mobilepay integration E04.2
    • EAN (fakturaservice) integration E04.3
    • E-conomics integration E04.4
    • Integration via CSV E04.5
    • Specialiseret Integration til økonomisystem E04.6
  • Provisionering E05
    • DOCSIS, CMTS og modem administration E05.1 (tidl. E05)
    • ADSL, DSLAM og CPE administration E05.2
    • ETHERNET, LAN og CPE administration E05.3
    • Conax og TV-pakke administration E05.4
    • Evercall IP-telefoni E05.5
    • WiFi AP controller, Provisionering af Ligowave WiFi AP E05.6
  • Overvågning E06
    • Trafikovervågning (Cisco Netflow) E06.1
    • Kortvisning med signalværdier på modems E06.2
    • Diagnoseark med signalværdier på modems E06.3
    • Node / modemovervågning E06.4 
    • Standerregister med kort og grafer, til visuel fejlsøgning E06.5
    • WiFi controller (samarbejde) E06.6
  • Terrorlogning E07
    • Ikke relevant 2015 - 
  • Salg og Marketing E08
    • Reklamer, m. automatisering af markedsføring E08.1
  • Licens administration E09
    • F-secure licensadministration E09.1
  • Remote Backup E10.0 (<50GB)
  • Håndtering af individuelle behov

 

Herudover er der mulighed for integration til forskellige økonomisystemer

  • E-conomics.dk
  • Microsoft C5 (Tidligere navision)
  • Diverse (Excel, CSV)

 

Panther Admin platformen er under konstant udbygning, og vi prøver så vidt muligt at kunne håndtere alle de behov vores kunder har og får. Da ikke alle foreninger har samme behov, har vi udviklet Panther Admin sådan at man som udgangspunkt modtager en basis platform. Basisplatformen indeholder de helt basale nødvendigheder, og hertil vælges nødvendige komponenter. Du kan læse om de forskellige komponenter og indholdet ved at klikke på dem i listen herunder:

 

Generelt om Panther Admin

  • Webbaseret (PC, MAC, Ipad, Android tablet windows tablet mm.)
  • Administrationssystem og selvbetjeningsystem. 
  • Integration via XML og SOAP/REST/webservices til alle moderne software systemer
  • Processystem til styring og automatisering af arbejdsgange
  • VMware baseret for minimal systemadministration
  • Brugersystem med rettighedsstyring på brugergrupper
  • Åben database model, med mulighed for at tredjepartsystemer analysere / afvikler kode på data
  • Mulighed for opdatering af software platform, via nettet
  • En Panther Admin løsning kan håndtere mange foreninger.

 

Økonomi systemet

  • Installationsdatabase, medlemsdatabase og kontosystem
  • Kundegruppering/opdeling med mange niveauer
  • Håndtering af ejer/lejer/foreningsopkrævning
  • Avanceret abonnement- og produktstyring
  • Nets BS total, med SFTP auto upload og download af BS filer
  • Kort- og mobilepay 
  • EAN / e-faktura 
  • Opkrævning af abonnementer via betalingskort
  • Udskrivning af regninger til egen print
  • Avanceret rykker system, med styring af Internet og service partner
  • Afdragsordning
  • Automatisering af økonomifunktioner via processer
  • Afregning for flere foreninger, med egne konto og Nets (BS) opsætninger
  • Rykker og betaling via medlemsselvbetjening.
  • Avanceret rabat system også velegnet til kampagner
  • Mulighed for selv at tilrette økonomidata med ekstra felter
  • Log på hændelser relateret til medlemmer, installationsadresser og produkter
  • Noter relateret til medlemmer og installationsadresser
  • Optimeret til meget effektiv/hurtig opkrævning og regningskørsel
  • Integration til e-conomics

 

Produkthåndtering

  • Produktdatabase med effektiv håndtering af produktopdateringer
  • Produkter kan afgrænses til kun at kunne sælges til specifikke kundegrupper
  • Avancerede produkter bestående af flere individuelle linier
  • Import og eksport af produkter
  • Periodestyring relateret til afregning
  • Håndtering af prisafregning i forhold til tid
  • Mulighed for provisionering baseret på produktskabelon
  • Mulighed for afregning forudbetalt / efterbetalt
  • Funktion til optælling af antal solgte aktive abonnementer
  • Historik på produkter, herunder også solgte og ophørte
  • Mulighed for midlertidigt at lukke produkter, ved restance etc.
  • Mulighed for at tilføje egne specielle datafelter

  

Selvbetjening

  • Tilmelding for nye medlemmer
  • Betaling af regninger/skyldigt beløb/rykker
  • Tilmelding til automatisk kortbetaling
  • Skifte af Internet abonnement
  • Skifte af TV pakke
  • Tilkøb og ændringer af tilvalgskanaler
  • Oprettelse og nedlæggelse af E-mail adresser
  • Ændring af stamdata
  • Tilmelding til TV2 Play

 

Overvågningssystem

  • Global overvågning på kort, med farver, filtrer og historik.
  • Global overvågning på listeform, men filtrer og historik.
  • Analyse af fejl med diagnoser.
  • Overvågning af signalværdier modems.
  • Overvågning af signalværdier på øer.
  • Overvågning af TV pakker via modems.
  • Visning af data fra modems ved naboer i forbindelse med teknisk fejlsøgning.
  • Alarmsystem ved tab af dataforbindelse mellem kritisk udstyr.
  • Overblik over IP trafik gennem router.
  • Overblik over IP trafik fra modem(s), herunder også top 10 upload og download lister.
  • Udtræk af IP trafiklister.
  • Mulighed for tilkøb af Anti-Terror logning.

 

Arbejdsopgaver

  • Oprettelse af dynamiske processer til styring medarbejderes arbejdsopgaver.
  • Overblik over arbejdsopgaver, herunder flaskehalse
  • Arbejdsopgave lister til brugere og brugergrupper
  • Mulighed for selv løbende at forbedre/fin tune arbejdsprocesser.
  • Mulighed for at involvere eksterne partnere/teknikere.
  • Mulighed for at lave lange kæder af processer, til optimering af arbejdsopgaver.

 

Service og support

  • Medlemsbaseret selvbetjening med: 
    • Tilmedling til forening
    • Nyhedssektion fra antenneforenningen
    • Vejledninger til opsætning
    • Opgrader/nedgrader produkter, herunder internet og tv pakker
    • Oprettelse og nedlæggelse af e-mail adresser (Gullestrup e-mail)
    • Se egne regninger
    • Betaling af egne regninger online (kræver kort integration)
    • Betaling af rykkere, herunder genåbning af lukket internet abonnement
    • Adgang til Evercall telefoni
    • Start af support opgave
    • Se status på support opgave
    • Mulighed for at tvinge besked ud til medlemmer
    • Mulighed for at forening selv tilretter tekster i selvbetjening
    • Mulighed for advarsel ved orme/virus/hacker lignende adfærd.
  • Effektiv håndtering af medlemmer der ringer ind
  • Mulighed for at oprette service og support brugere, med begrænsede rettigheder

 

Add-on programmering

Det er også muligt selv at programmere tilføjelser til Panther Admin, hvis man har ressourcer og lyst til det. Der er flere af vores kunder der benytter sig af det, og blandt andet Skagen Antennelaug tilbyder gerne andre antenneforeninger at gøre brug af deres add-ons. Add-ons kan være alt, men eksempler på add-ons er integration til e-mail servers, integration til automatisk opsætning af webhoteller, eller integration til system der fremstiller individuelle docsis filer.

Alle der er interesseret I at udvikle add-ons kan søge om at blive partnere med os.

 

Proces udvikling

Panther Admin er meget stærkt på processer. Der er en række processer indbygget i Panther Admin, og disse kan man selv ændre, kopiere, slette etc. og man kan også selv oprette helt nye helt fra bunden. En række af vores kunder har oprettet nogle processer der er så smarte at andre kan have stor interesse i disse. Processer kan forhandles mellem vores kunder, sådan at en kunde der gerne vil have en proces der er oprettet af en anden, kan få eller købe denne og installere den på sit eget system.

 

Individuelle behov

Hos Panther Applications håndterer vi rigtigt mange individuelle behov, og det betyder at vores kunder kan køre deres forretning og produkt-mix helt individuelt. Hvis en kunde ønsker at kunne noget som Panther Admin ikke i sin basis-installation og tilvalgte komponenter understøtter, så håndteres dette ved at vi udvider systemet med de ønskede features, mod betaling.

 

Alle der er interesseret I at udvikle processer kan søge om at blive partnere med os.